17 February, 2013

Den här dagen!

Idag har Viktor åkt till sin pappa igen, så tyst det alltid blir när han åkt.. :( 


Innan han åkte så var vi hos Emma en sväng och hälsade på den nya bebisen Benjamin och han var såååå liten och söt. Jag fick hålla i honom och det var så läskigt!! Kan inte fatta att Viktor varit så liten.


Efter vi varit där så gick vi hem och lagade mat och sen kom Viktors pappa och farfar och hämtade honom, det var skönt att slippa åka buss och lämna honom, går så dåligt med bussar på söndagar.

När han hade åkt så bakade jag frallor, helt tomt i frysen redan.. har en sambo som äter på nätterna, både när han är vaken OCH när han sover. Så dom går åt fort! Gjorde en sats med oregano som jag brukar göra, fast bytte ut hälften av vetemjölet mot rågmjöl. Sen gjorde jag en sats grahamsbullar med apelsinsmak. Får se om dom är goda! :) Gjorde även småkakor, dom är snart slut redan.. haha.. Sambon började äta på dom så fort dom kom ut ur ugnen.

Krzysztof är sjuk stackaren.. jätteförkyld och hosta (plus astma och allergi på det), så han mår inge vidare.. ska nog göra lite te till honom nu!!

Imorgon är det EFIT - Ett foto i timmen.. Kommer ta ett foto i timmen och sen lägger jag upp alla i ett inlägg på kvällen vid 21.00 tiden cirka. Imorgon 20.00 avslutas också tävlingen om ett halsband från Grindkullen, var med och tävla innan det är för sent, enkla tävlingsregler, gå in HÄR för att delta!

Hoppas ni haft en bra söndag!

2 comments:

  1. Min karl äter också massor med bröd! Det tar slut med en gång här hemma :P. Han är en riktig brödoman, haha. Nu har jag inte bakat själv på länge, men ska börja göra det igen för det blir för dyrt att köpa bröd nu känner jag. Dessutom så är jag ju bortskämd och har köksassistent så jag behöver bara lägga i allting där och sen baka ut, går ju på nolltid, men ändå är jag för slö, haha :P.

    sv, Haha, ja det misstaget brukar jag också göra! Men nu var dessa gardiner försenade, så dessa fick jag en faktura på istället. Lite underligt, för jag beställde på postförskott, men fick med fakturan i leveransen :P. Men första omgången med gardiner kom som pf.

    ReplyDelete
  2. Veckans blogg är avslutad! Gå in och kolla om du vann, om inte så får du en ny chans :)

    ReplyDelete