15 January, 2013

Varför?

Jag fattar inte varför Viktor vaknar så sjukt tidigt.. han somnade rätt sent igår och ändå vaknade han 03.30 imorse och vägrade somna om.. låg och sparkade i väggen medans han kollade på film tills klockan var 06.00 då gav jag upp att försöka somna om och han fick komma upp.. Jag är helt slut! Han borde ju vara trött tycker man, men nejdå. Pigg som en lärka! 


Idag blir det inget speciellt.. sambon är hemma från praktiken och är halvkrasslig än, men har inte kräkts något sen igår iallafall. Städa en massa måste göras..Viktor och jag ska nog kila till affären en sväng, där han får köra en egen sån där liten kundvagn, åh som han älskar det.. haha. Sen att han kör på folk och plockar ner varor vi inte ska ha, hmm.. det är en annan historia det. ;)

Ha en bra dag allihopa! :)

 

1 comment:

  1. haha du kanske uppfostrar en liten shopoholic?;)

    sv ja visst är det? jag ääälskar grodor, haha! älskar grönt och det är så himla gulligt på barn :).

    ReplyDelete