09 January, 2013

Ta mig i kragen!

Jag har latat mig sen jag vaknade imorse, nu får jag nog snart ta mig i kragen och göra något, är så trött och seg hela tiden och har huvudvärk jämt känns det som. Drygt! :/

Advokatfirman ringde, jag skulle ju ha möte där imorgon klockan 09.00, men det blir 13.00 istället.. skönt med lite sovmorgon iallafall då. :) Sen skrev min chef och undrade om jag kan jobba imorgon kväll 15.30-20.30, så det ska jag göra. Behöver alla pengar vi kan få in nu, innan jag blir föräldraledig för då blir det inte helt mycket pengar. :( 

Vi är redan nu utan pengar tills lönen kommer, känns lagom kul. 

Nääää, vilket tråkigt inlägg detta blev! Äsch, strunt samma.. man kan inte vara glad jämt. ;)
Ska ta och gå igenom alla tävlingsinlägg sen med, redan en hel del.. men några var inte godkända såg jag.. läs igenom noga så ni följer tävlingsreglerna rätt och riktigt är mitt tips! :) 

Nu ska jag ta och diska, sen blir det en dusch!

Ha en bra dag allihopa! :)

No comments:

Post a Comment