28 April, 2012

Längtar!

Jag längtar till sommaren! Har fyra nya klänningar och tre nya kjolar som bara hänger i garderoben och väntar på att kunna användas! Igår slängde vi upp lite saker på vinden här och nu börjar det bli riktigt fint här, vi fick en ny tvbänk från jysk av svärmor häromdagen med. :) I eftermiddag åker jag till Kalmar och sover hos Erik och Tina inatt.. imorgon jobbar jag 07.00-15.45, sen sover jag hos Erik och Tina igen. På måndag jobbar jag 15.30-20.30, sen sover jag i nya lyan i Tegelviken, nice!! Har bott i samma hus förra sommaren/hösten och trivs jättebra där så det är gött! Det blir ju mest bara en övernattningslägenhet men ändå, lite ledig tid kommer man ju spendera där. Tänkte ta dit mina målarfärger och taveldukar och börja måla lite igen, var så längesen. :/ Sen på tisdag jobbar jag 15.30-20.30 och onsdag åker jag till Karlskrona igen. Har möte där klockan 15.00 på mellanvården, det är något möte om att jag kanske ska gå i någon ADHD-grupp som dom har varje vecka. Får se om det funkar med jobbet och allt men hoppas på det. Alltid spännande att träffa andra med samma/liknande diagnos. Annars så trivs jag med livet och är oftast glad och det känns skönt! :) Trevlig helg på er!

No comments:

Post a Comment