02 February, 2012

Snart!!

Ska snart sova.. imorgon ska jag jobba dag, sen efter det träffar jag Viktor om dom är hemma (har inte pratat med hans pappa än), sen åker jag hem! :) Ska bli härligt att krama om trollen därhemma och bara umgås och ha det mysigt några dagar! <3

Har pratat en hel del med Viktors pappa dessa dagar och antagligen kommer vi kunna överens om en bra uppdelning på hur vi ska ha honom när vi har tid på familjerätten, det känns skönt. Vi har ju trots allt gemensam vårdnad och han börjar förstå att han inte kan hålla Viktor från Karlskrona eftersom det är där jag bor. Bara för att han (och hans familj) inte gillar att jag flyttar från Kalmar så är det inte en anledning till att göra så här och det kommer nog familjerätten hjälpa mig att få honom att förstå. Så snart kommer nog allt lösa sig känns det som. :)

Godnatt.

No comments:

Post a Comment