01 February, 2012

En liten update.

Orkar som sagt inte vara inne och blogga så mycket nu, men en liten update hinner jag med nu. Sitter hos Lindha, har jobbat idag och imorgon är jag ledig sen jobbar jag fredag igen!! Sen åker jag hem några dagar eter det..

Har träffat min fina lilla Viktor idag hos hans pappa och imorgon ska vi nog till Leos lekland. <3 Jag saknar honom, vill ha med honom hem.. men nej, det "får" jag inte. Har fått tid på familjerätten den 7:e februari och pappan den 10:e februari sen ska man ju ha ett möte tillsammans med och vem fan vet när det blir?! :( Jag orkar inte vara utan mitt barn så här mycket, mår skit.

Jobbet har räddat mig lite, för när jag jobbar så tänker jag inte så mycket på det och fokuserar på det jag ska göra där. När jag bara är hemma är det värre och jag kan må riktigt dåligt bara av att se en bild av Viktor hemma, då blir jag så ledsen och saknar honom så mycket att jag får ont i hjärtat. :( Hualigen.. inte roligt alls vill jag lova.

Förhoppningsvis löser sig allt snart...... Nu ska jag slappa!!!!!

No comments:

Post a Comment