02 January, 2012

Nyår..

Jag blev sjuk i fredags och har varit sjuk över nyår och är fortfarande sjuk.. sen nu har jag fått sån där mensvärk i ryggen igen, helt sjukt ont.. måste ringa gyn och boka en tid, för något är fel! Får mens helt fel tider med och har ätit dessa p-piller fyra månader nu utan förbättring.. orkar inte mer! Åkte iallafall till Karlskrona på Nyårsafton och firade med Mattias och hans dotter Bella.. och hunden Nova med som jag älskar! :) Har fortfarande inte orkat ta kort på mitt hår, får ta det en dag snart.. det är rätt fint nu iallafall, mörkrosa/cerise typ! Ska dra vinnare i de 3 tävlingar som avslutats också.. sen kanske jag inte kommer orka blogga så mycket i veckan.. jag mår dåligt och är stressad över allt, blir ju snart hemlös... på onsdag har jag läkartid och kommer få medicin utskriven, hoppas den hjälper.. det blir ritalin iallafall verkar det som!

Bilder kommer här:





2 comments:

  1. Hej Emely! Såg att jag missat en vinst hos dig.. :( Jag fick aldrig något mail om det osm du skrev i inlägget?
    Gott Nytt År & Krya på dig!

    ReplyDelete
  2. Åh, då skrev jag säkert något fel i mailadressen i min kommentar. Gud vad typiskt. :/ Jaja..

    ReplyDelete