04 January, 2012

Idag!

Jag fick medicin idag som jag ska börja med imorgon, hoppas dom hjälper mig att orka med allt. 20 mg ritalin om dagen till att börja med! Skönt att äntligen ha fått diagnos och medicinering, vilken tid det har tagit. Nästan 2 år!!

Idag fick jag massor med paket på posten! :) Det var roligt..
I det första fanns det RetarDEX prylar som jag vann för ganska längesen på Tampons for free:



I det andra var det en gåva från Nivea, tack tack! :)



I det sista var det mina varor jag beställt från Cutiepie.se för presentkortet (plus lite extra) som jag vann för ett tag sen i en blogg. :) Superfin tröja, 2 par strumpor och stövlar som Viktor ville prova direkt och har gått runt med här hela kvällen, haha:





Sen åt vi pizza:



Nu sover han lillfisen och jag ska betala lite räkningar..

1 comment:

  1. Du är verkligen duktig på tävlingar =) kul att få vinna så ofta =)

    ReplyDelete