17 December, 2011

Tråkigt väder..

Usch, det bara regnar och regnar.. och jag som måste till affären innan allt stänger sen.. :( Hoppas det slutar snart.. Alltså igår.. på dagen, så hade jag fika besök av världens tiopoängare till kille, allt bara stämde och matchade jag har aldrig sett/träffat honom innan och han hade varit singel i TRE år, men så har han skaffat en flickvän KVÄLLEN INNAN. Varför lägger jag inte märke till folk i tid? Inte första gången jag inte sett folk, bott granne med folk utan att ha sett dom tillochmed. :O Jag tänker och önskar att han inte behöver vara tillsammans med henne, men då känner jag mig samtidigt elak för varför ska jag inte unna någon annan en så bra person? Men det kändes som att han var intresserad också, men jag kan ju ha fel.. Usch, vad jobbigt det är.. får bara vänta och se vad som händer och sker och göra massa annat kul under tiden istället. :)

Som igår.. var ju Lindha och jag och serverade, det gick jättebra och var grymt roligt.. efter det var hon så snäll att hon körde mig och hämtade en gammal kompis/kärlek/ragg? i Nybro som kom hit och sov över här, det var jättetrevligt att träffa honom igen vi har inte setts sen i somras.. det blir liksom alltid att man säger att man ska ses sen blir det inte av, så det var kul. Nu har han tagit bussen hem och jag ska snart göra mig iordning för att gå till giraffen (köpcentrum) och handla lite.. Annie fyller 25 år idag och har födelsedagsfest, men får se om jag orkar sen.. Just nu är jag jättetrött.

Ska dra en vinnare i tävlingen om Carpe Diem armbandet snart med, den avslutades ju igår.

HA EN BRA DAG!

1 comment:

  1. hejsan!
    Nu har jag gillat den svenska FB sidan i din Blomus tavling! Med namnet barbados jenn!

    ReplyDelete