22 December, 2011

Post!

Jag fick ett litet paket på posten idag från SimplyCia.net! :) Det är ett jättefint halsbandshänge, precis mina färger.. en liten tvål som luktar skitgott och en bubbelbadsgrej, jag måste bada sen ikväll bara för det. ;) TACK så jättemycket!! :)




Sen hade jag fått en paket avi som var från Egmonts tidskrifter och jag funderade och funderade på vad det kunde vara, sen upptäckte jag att jag hade vunnit en parfym i en tävling med Hemmets Journal där man skulle hitta på ett namn till en vinterparfym.. jag valde namnet Inverno som betyder vinter på portugisiska! :)

De senaste dagarnas paket i adventskalendern har varit en ansiktsmask, ett armband och en nyckelring som plingar så fort man rör sig, tack tack! :)



Nu hade jag inget mer att visa idag tror jag! Ska dra en vinnare i tävlingen om ett valfritt halsband som avslutades förut!! :) Håll utkik!

No comments:

Post a Comment