07 December, 2011

Morfar.

Idag fyller min morfar 77 år! Grattis till honom.. ringde honom förut och pratade länge. Saknar honom! Mina morföräldrar bor i Skåne, så det blir aldrig att man är där. Dom har inte ens träffat Viktor än och det känns tråkigt. Ska försöka få tag i min storebror idag och höra om vi inte kan åka dit nästa helg eller något sådant. Vore så himla kul att överraska dom! :)

Ska inte göra så mycket idag. Slå in lite julklappar och skriva något brev hade jag tänkt. Kanske följa med Lindha till stan in till Kalmarhem och prata lite och hämta ut en skolbok på bibblan som jag beställt.

Får se vad som händer och sker. Nu först av allt ska jag lägga upp en ny tävling igen och sen ta en dusch, diska och sen börja slå in julklappar. Woop woop!

Just det ja, bilderna på mina presenter från adventskalendern kommer ikväll, orkar inte lägga in dom på datorn från mobilen nu lat som jag är. ;)

Ha en bra dag kära ni! :)

1 comment:

  1. Oj va många fina tävlingar du har! Jag måste sätta mig och gå igenom dom i morgon när barnen är på dagis tror jag ;D

    Kram

    ReplyDelete