19 December, 2011

Mår sådär..

Somnade förut på soffan och vaknade för en timme sen. :/ Fattar inte varför jag är så jävla trött nu hela tiden, det är skitjobbigt. Hinner inte med allt jag ska göra.. :(
Idag iallafall så har jag varit på arbetsförmedlingen, Lindha var så snäll och körde mig vi var också på Lagerhouse och TIGER en sväng i stan, Clas Ohlson var jag också och köpte en julklapp till mig själv.. får se om jag orkar lägga upp en bild på den i bloggen någon gång sen men det är en målarlåda iallafall som jag kan ha alla färger och sånt i. Har snackat med min handläggare om att starta eget, så kanske i framtiden blir det så att jag och Lindha startar en grej ihop, vore så sjukt roligt. :) Nu ska jag ta och äta lite kvällsmat, sen diska och sen sova igen.. Imorgon är det praktik som gäller så upp senast 05.30.. det känns sådär.. mår inge vidare, vet i fan vad det är.. Jaja, ska till terapeuten på onsdag med, det var ett tag sen så det behövs.

Godnatt

1 comment:

  1. har ändrat nu så jag gillar blomus-sverige på fb som du sa till att göra :)

    ReplyDelete