14 December, 2011

Igår!!

Igår var jag på stan och gjorde ärenden och sen var jag till Viktors pappa och skulle lämna lite saker, då var hans mamma där också så jag blev medbjuden på middag hemma hos dem. Så var inte hemma förräns nio på kvällen igår och då funkade inte internet, provade sista gången halv tolv och det funkade fortfarande inte, så himla drygt. MEN.. det är välstädat härhemma nu iallafall, haha! :) Fick låna ett staffli av f.d svärmor också, men det glömde jag såklart i bilen, så får se om jag kan få det idag så jag kan MÅLA.. det klias i fingrarna för jag är så sugen!

Här kommer bild på gårdagens present i adventskalendern, har inte öppnat dagens än:


Ett par av alla mina tusen nya skor (det känns som så många iallafall):


Och så fick jag hem en deoderant från Nivea som jag ska testa och sen utvärdera:


Jag har fått en avi om ett paket som är för hemkörning och det står inte vad det är ifrån, sjukt nyfiken. Ringde dem idag så han kommer med det nu på förmiddagen! Ni får se sen vad det är. :)

Nu ska jag snart gå ner och ta tvätten.. råkade dock hälla i vit tvättmedel i den mörka tvätten, HOPPAS inte det blir missfärgat! :/

No comments:

Post a Comment