10 December, 2011

HEMMA!

Skönt att vara hemma! Internet fungerade inte så bra i Torsås, fanns ingen mottagning alls där typ. :/ Just nu är Viktor med sin farmor till Williams gammelmormor och hälsar på, så det är bara jag, Casper och Carina härhemma. Morsan och Patrik var här och hälsade på en stund också! :) Trevligt! Carina och Casper åker hem ikväll redan, med pappa i lastbilen, då det var dumma tider på tågbiljetterna hem och det gick inte ändra dom. Imorgon ska det komma en och titta på lägenheten här sen ska jag, Lindha och Viktor ha adventsmys! <3

Nu ska jag titta igenom en MASSA kommentarer och skriva upp alla som är med i tävlingarna.. glöm inte bort tävlingen om julgransdekorationer med Webboden.se som avslutas om bara 2 dagar!! Skynda er att vara med om ni inte redan är det. :)

KRAM!

1 comment:

  1. Hej =) vilken fin julgran =)
    Snart kommer det komma upp massa bilder på min blogg =)
    mailar också några som jag inte vill lägga upp på bloggen, för mycket naket så att säga.
    kram

    ReplyDelete