01 December, 2011

Hej och hå...

Usch, sitter och har ont i knät.. det värker och bultar i det! Tycker nog dock att tabletterna jag fick har hjälpt lite redan! Har hjälpt Lindha att flytta idag, det var jobbigt och det är inte klart ännu heller.. halva förrådet kvar och en hylla plus lite andra grejer häruppe! Tomt är det nu och ekar t.o.m lite i vardagsrummet! :O Har fått hem mina härliga hårvårdsprodukter nu som jag vann hos Johanna för ett tag sen! :) Fick även ett STORT paket från Dodde.se som ni kommer få tävla om här framöver i bloggen! Verkligen ett superfint pris kan jag lova er!! :) Gå gärna in där och kika på deras produkter, de har MASSOR med fina leksaker och prylar till barn! :) WWW.DODDE.SE!!

Föresten.. så har jag fått öppna mitt första paket i min adventskalender jag fått av Lindha! :) Där fanns det ett par röda hjärtformade örhängen! :) Söta!! Ska bli så roligt att få öppna paket varje dag, växer nog aldrig ifrån att älska paket! ;)

Nu ska jag svara lite på mail och sen vila mitt knä.. saknar lillplutten lite men på måndag ska jag hämta honom från dagis sen ha honom en hel vecka! JIPPIE! :)

No comments:

Post a Comment