18 December, 2011

Försenade födelsedagspresenter! :)

Fick ett paket på posten i fredags från min fina brevvän Karolin och där i låg det försenade födelsedagspresenter:



Det är en disktrasa som det står Snusktunnelbanan på och massa roliga ord. ;) Ett magiskt ägg som det ska komma en växt ur sen, men det är för kallt för att börja odla fram den nu så det får bli till våren när det är lite mer sol också. Sen boken LISTAN - ditt liv i listor! som jag redan älskar.. det är en hel bok full med listor man ska fylla i om sitt liv t.ex vilka är dina favoritböcker, bästa spelningar du varit, dina största hemligheter, saker du ångras osv. i all oändlighet. Skitroligt! :) Man minns så mycket roligt när man går igenom den! Sen är det jätteroliga exempel också! ;)

Just nu så sitter jag och slötittar på tv och tänkte nog ta lite kvällsmat snart. Förut var pappa här och hälsade på och även William och Viktor, hade lite adventsfika. Det är ju fjärde advent idag! :) Sen när dom hade varit här så somnade jag som en stock på soffan och vaknade vid 22 tiden, riktigt drygt.. Är ju inte direkt trött nu bara för det liksom. Men men, sånt händer ibland. ;)

Har skaffat SKYPE nu också, pappa har tjatat på mig i flera månader så kände att det var dags nu. Gratis och smidigt! :)

No comments:

Post a Comment