09 November, 2011

Svar!

Hade ju frågestund häromdagen, det var inte lika många som undrade något denna gången, men blev en del frågor ändå tack vara min vän Lindhaaaa! :)

Lindha - www.zombiie.blogg.se undrar:
Vilken är din absoluta favvo blogg?
Svar: Det vet nog de flesta att det är Jocke! Han är så rolig så jag nästan kissar ner mig ibland när jag läser hans inlägg.
Läser du storbloggarna?
Svar: Nej, det gör jag inte. Tycker inte de verkar vara något att ha vad man har fått höra av andra, så vill inte slösa min tid på det när det finns så många andra goa bloggar att följa.
Varför tycker du inte om ketchup?
Svar: För att det är äckligt. Haha, vet inte men har inte gjort det sen jag var liten. Smakar ju inte tomater direkt, snarare.. typ.. socker! Alldeles för söt-äcklig smak för mig!
Vad vill du bli när du blir stor?
Svar: Äsch, jag är ju redan stor! Vill bli pensionär, det längtar jag till! Eller penis som du säger. HAHA!
Läser du egoinas blogg?
Svar: Nej, jag vet inte ens vem det är!
Vad önskar du dig i julklapp?
Svar: JAG VET INTE, kanske en snäll Lindha i ett år? Haha.. nä men jag vet inte ännu! Får klura på det.
Gillar du harry potter?
Jo, men jag har bara sett första och andra filmen så jag hänger inte direkt med i Harry Potter snacket! ;)

Kerstin - www.dragabol.gblogg.se undrar:
När vi ska ses igen och vill du ha spraygrädde till kaffet?
Svar: Haha, ja snart måste vi ta en fika iallafall och spraygrädde till kaffet lät faktiskt gott! ;)

No comments:

Post a Comment