25 November, 2011

Så jävla trött..

Vet inte vad det är med Viktor idag.. han har sovit dåligt och vaknar och gapar och skriker och härjar. Nu vaknade han och vägrar somna om, så satte han precis här bredvid mig framför filmen "Det regnar köttbullar". Den är rolig! :) Idag har vi varit hemma hos Lindhas familj och firat Pontus (Popoppa som lillbrorsan sade när dom var små) som fyller 19 år idag.. grattis till honom! :) Sen har det inte hänt mycket mer den här dagen.. funderar på att försöka få barnvakt imorgon, för behöver åka till stadsmissionen och kika på en soffa och sen så är det "0-kronors loppis" på larmtorget mellan 12-18 varje dag en vecka framåt nu! Så bara att åka dit och lämna eller hämta saker, spännande! Och sen öppnar det också någon ny outlet-butik här i närheten och så behöver vi också åka till IKEA en sväng.. Så det känns som att det blir lite för mycket för Viktor att åka runt på allt det, han blir så trött och grinig efter ett tag lillplutten! Ska se om hans farmor vill passa honom, han gillar att vara där. :) Nu ska jag kika runt på lite tävlingar.. föresten så kommer jag starta en ny tävling snart, söndag eller måndag tror jag det blir!! Håll utkik.. :)

Trevlig kväll.

2 comments:

  1. tävlingen är avslutad! kika in för att se om du har vunnit :)

    ReplyDelete
  2. Det ska jag göra. :)

    ReplyDelete