04 November, 2011

Pöh!

Dagen har gått fort, men det är kolsvart ute så det känns som att klockan vore 22.00 och inte 17.08! Tänkte göra kvällsmat snart, men såg att klockan var så lite, haha! Så väntar en stund till med det. Köpte vitlöksbaguetter förut, det ska bli gott. :) Dagen har varit så här: Först vårdcentralen och jag fick medicin utskriven som jag hämtade direkt på apoteket, sen hämtade jag Viktor hos sin pappa efter det och vi gick direkt till Mcd och mötte upp Lindha och tog en fika, sen kom min lillasyster dit och vi var och handlade på Coop Forum och Maxi! Sen gick vi hem och nu har dom tittat på film och busat en massa, Viktor gillar sin moster! :) Nu är han värsta söt i sin pyjamas men jag får ingen bra bild på honom för han vill INTE stå still i mer än en tiondels sekund! ;) Jag är redan trött, hoppas på att få sova tidigt ikväll. :)

Hej svejs!

6 comments:

  1. aa jag vet!! de är jätte gott om man har smält choklad och så i de :D kanske ska göra de ikv ;) kram!

    ReplyDelete
  2. haha minns inte vad jag skrev :((( kram

    ReplyDelete
  3. SV: Tack så mycket!

    Kram Sanna

    ReplyDelete
  4. det är olika, det beror ju liksom på hur populär sidan är. Vill man samarbeta med en sida som tex nelly.com, som är väldigt populär, ja då måste man ha ganska många läsare, runt några tusen.
    Fall man samarbetar med sidor som inte är allt för populära, sidor som kanske så många inte känner till, även fall dom säljer bra saker, ja då kanske man bara behöver några hundra. Liksom desto mer läsare man har, desto mer sponsrar företagen en. Men som minst kanske man måste ha 500 unika om dagen, vet dock inte riktigt, men skulle tro nånstans där :)

    ReplyDelete
  5. sv: ja jag hoppas det!! kram :)

    ReplyDelete
  6. Emma: Haha, det är lugnt jag glömmer ibland också vad jag skriver och jag orkar nästan aldrig svara på kommentarer i den andras blogg utan svarar här i min egen! Kram!

    Sanna: Så lite så!

    Amanda: Tack för svaret! :) Kram!

    ReplyDelete