02 November, 2011

Lite svar!

Jätteroligt att några frågade mig något, trodde faktiskt inte jag skulle få några om jag ska vara ärlig. Vi kan ju börja med den oseriösa Mr. Rikard!

Rikard - www.hesperus.nu undrar:
Varför kallas Wille herr fisk?
För er som inte vet så är Wille pappan till min son och denna Rikard är hans kompis..
Svar: Det var ju du som började kalla honom det, så jag svarar med en motfråga: Varför kallar du Wille herr fisk? Haha! ;)

Emma - eemma.se undrar:
Vilka bloggar läser du?
Svar: Jag följer en hel del bloggar via bloglovin men de jag läser mest för tillfället är följande: Min kompis Lindha, Cammie, Åsa, Du, Fru P, Nathalie m.fl Orkar inte rabbla upp alla! ;) Men där är några iallafall, hoppas du blir nöjd med det svaret, annars får du klaga på mig! Haha! :)

Åsa - asahoffman.blogg.se undrar:
Varför "Myror i brallan och kli i fötterna"?
Svar: Ja du, myror i brallan är för att jag är en väldigt rastlös person som vill göra saker hela tiden och kli i fötterna är faktiskt bara jag som inte orkat ändra sen jag var gravid, då hade jag fruktansvärda krypningar i fötterna om kvällarna så det var därför jag lade till det, men tycker det passar rätt bra ihop med myror i brallan, så det får nog vara kvar tills jag kommer på något bättre! ;) Hoppas du fått svar på din fråga! :)

No comments:

Post a Comment