06 November, 2011

Hej hopp!

Jag hann inte blogga mer igår, SKANDAL! ;) Vi hann aldrig gå till lekplatsen för Viktors farmor ville låna han ett tag, så han var med henne och jag städade upp lite efter hans stök härhemma undertiden, men nu ser det likadant ut igen, haha! Sen på kvällen var vi och skulle köpa lördagsgodis på Coop Forum och då hade vi sån tur att lösgodiset kostade 39.90/kg, så Felicia fick en egen påse och jag en egen. Viktor fick också smaka en godis, det var ju trots allt lördag! :) Sen somnade han rätt sent, men han var på bra humör och inte gnällig så det gjorde ingenting!

Idag ska Viktor till sin pappa, han är så snäll och tar honom så att jag slipper upp så tidigt imorgon och böka och lämna han på dagis och allt innan man ska till skolan! Sen hämtar jag honom på dagis imorgon och det är min vecka!

I helgen flyttar jag.. :O Tiden har gått så fort och jag har inte ens packat något, har inte ens några lådor att packa i, så vet i tusan hur det ska gå detta. Har ju både Viktor och skola hela veckan med. Lillebrorsan kommer i helgen iallafall så lite hjälp får man väl då! :)

Nä, nu orkar jag inte skriva mer. Ska kolla lite tävlingar, sen blir det frukost här!

Hej svejs!

No comments:

Post a Comment