01 November, 2011

Eftermiddag redan!

Den här dagen bara försvann! :O Var på Ikea med Lindha! Handlade ett tält som ser ut som ett cirkus tält till Viktor där, åh vad det ska bli roligt att se vad han tycker om det. :) Men väntar med att plocka upp det tills vi har flyttat, det är ju bara 2 veckor kvar till dess herrejisses. Har inte ens påbörjat att packa något härhemmma! :S Blir väl i sista sekunden som vanligt när det gäller mig. Sen efter det var vi på modehuset och jag köpte 3 par skor på Skopunkten tror jag det var, dom är jättesnygga och jag behövde verkligen skor, så helt perfekt att man får det tredje paret på köpet när man köper 3. Nu kan jag äntligen slänga mina söndriga jag gått runt med! :) Ska ta bilder sen så ni får se dom!! Senare ikväll lägger jag upp dem.. Har ju inte varit hemma idag så har inte hunnit städa! :( Ska ta och lägga upp lite nya tävlingar jag vill vara med i nu och sen blir det städa, städa, städa här och fylla i lite viktiga papper!

Hej så länge!

2 comments:

  1. Tack för din röst! :D Jättegulligt av dig!

    Kram

    ReplyDelete
  2. Det är lugna puckar! :D

    ReplyDelete