12 October, 2011

TRÖTT!

Ska snart gå och lägga mig... Ska bara lägga upp lite tävlingar jag vill vara med i först. :) Haha, det där med ska bara påminner mig alltid om Alfons Åberg.. Jag ska bara!!!! Jag är skittrött så behöver verkligen sova, klockan ringer klockan 5 imorgon! Hualigen.. men vi slutar redan klockan ett imorgon, så lite tidigare än vanligt kommer jag hem. Men förmodligen blir det stressigt imorgon för då blir det att hämta Viktor på dagis, sen hem och äta och sen ska vi hämta paraplyvagnen hos hans pappa, sen åka till Nybro med tåget och där hämtar min mamma honom, så ska han sova där.. Tror det blir så, om hon inte löser det så att hon kan hämta här i Kalmar.. Vore det enklaste för mig, men jaja! Det ska ju alltid vara så krångligt som möjligt såklart. ;) Får se om jag åker hem till Kalmar direkt igen eller om jag sover hos någon i Nybro den natten, har ju teori på fredag. Ikväll har vi haft besök av lillbrorsan och en kompis till honom, sen kom Lindha en sväng också. :) Vi såg filmen Black Heart, den var skum..

Det börjar bli mörkt tidigt ute nu, det gillar jag INTE! Så ni vet det.

Godnatt!

No comments:

Post a Comment