19 October, 2011

Plugg!

Sitter och pluggar lite. Vi hade som hemuppgift idag att välja en traditionell fransk maträtt och skriva lite om och ha en kort redovisning imorgon. Jag valde crêpes, så har precis skrivit ner lite fakta och historia bakom den maträtten! :) Nu ska jag fortsätta med kallkök som jag har prov i på fredag, wish me luck. Vet i tusan om jag kommer klara det, har inte "hunnit" plugga så mycket. Så mycket roligare att göra annat ju, så drar man ut på att plugga. :O Jaja, bara jag blir godkänd så är jag mer än nöjd! :) Idag tar jag bussen härifrån 15.33 och så vidare med tåget till Nybro, ska sova hos finaste Victor där, som jag längtar tills jag är framme! <3

Ha en fortsatt trevlig dag!

2 comments:

  1. I wish you luck ;)

    Eller gör jag det?? höhö

    ähh, klart jag gör!

    lycka till på provet på fredag! ;)

    ReplyDelete
  2. Tack hörrö! :D

    ReplyDelete