27 October, 2011

Passerat 600.

Såg att jag har passerat inlägg 600 här i bloggen, mest tack vare alla tävlingar men ändå. Haha! Nyss kom hyresvärden hit och sade det blir en tvåa ledig snett ovanför mig här nu, jag som redan skrivit kontrakt till den sista januari i oxhagen, så typiskt. Hoppas hon kan hålla den till mig eller något sånt, det är ju ändå bara två månader det handlar om! Sen ringde soc nu och gnällde att jag hade skrivit ut kontoutdrag från datorn, måste ha från banken och det har blivit skitdyrt att skriva ut därifrån.. visst jag får tillbaka de pengarna av soc sen men vad hjälper det nu? ÅH! Jaja, bara att göra det och se glad ut. Känns inte som jag kommer hinna plugga så mycket idag. FAN!

Måste skynda mig nu.

Adjöken

2 comments:

  1. Då får sno pengarna ur spargrisen du fick av oss ;o)
    inte för de är så mycket men lite hjälp på traven =)

    ReplyDelete
  2. Hehehe, det har jag redan gjort! ;) Men det kostade bara 50 kronor, trodde det var mer!! Får ju tillbaka dom nästa vecka också, bra det iallafall. :) Hoppas allt är bra med er, kram.

    ReplyDelete