18 October, 2011

Paket!

Idag när jag kom hem så väntade 2 paket i brevlådan! :) Ett från Evas underkläder med en sport-bh (hur skön som helst och tunn, känns knappt att man har en bh på sig) och ett par svarta strumpbyxor (i lite tjockare material som passar bra nu i höst/vinter). Sen hade jag fått tidiga födelsedagspaket från min brevvän Camilla! <3



Kunde ju såklart inte vänta ända tills på lördag med att öppna dem:


Blev jätteglad! Halsbandet är med en sköldpadda eftersom jag samlar på sköldpaddor och det var verkligen sjukt fint. Happy! :)

Nu har jag varit hos Lindha och glott på filmen Wishcraft som bara får EN stjärna av FEM utav mig, den var inte sevärd alls. Ska gå in på Buzzador nu tänkte jag och slänga in en blixtrapport är ju med i kampanjen med Lovefilm som jag nämnt tidigare ett par gånger. :)

Imorgon har jag hemstudier! Läkarbesök vid 9.15 för att se om urinvägsinfektionen är kvar, det känns så! :/

Bjuder på en bild på mig själv också, blivande kocken. ;)



Hej svejs!

No comments:

Post a Comment