28 October, 2011

Mår inte bra.

Blev hemma idag med. Viktor har varit helt hemsk inatt, tror nästan han börjar få kindtänder för igår kväll så gnodde han väldigt mycket med nappen där inne hela tiden! Inatt har han vaknat och gråtit och skrikit ungefär var tredje timme. Ingen feber eller någonting och pigg som en liten lärka idag på morgonen.. så tror nästan det måste vara tänder? Han brukar aldrig bete sig så här när han inte är sjuk. Nu är han på dagis, där trivs han! Han har börjat säga dagis så fort vi närmar oss huset där! :) Gullig!

Jag har mailat min lärare ett långt mail så nu vet hon lite om allt som händer runtomkring och varför jag inte orkat sköta skolan som jag ska, hoppas hon förstår mig. Jag mår verkligen inte bra. Vill bara att det ska bli onsdag nu så jag slipper gå runt och oroa mig och vara så nervös och rädd.

Ikväll blir det en lugn kväll med film och så bara och imorgon ska vi nog till mcdonalds en sväng och hämta ut Viktors gratis glass för denna månaden och sen var det ansiktsmålning där med, ska se om han är intresserad av det, kan nog vara så att han är lite liten för att förstå det än.

Nu ska jag ta och äta lite frukost och sen städa lite.

Ha en bra dag!



Haha, snygg ego bild när man är full.. eller inte! ;)

No comments:

Post a Comment