04 October, 2011

Lugn och ro!

Sitter och slappar vid datorn ett tag nu innan jag ska plugga lite, skönt! Sov hos Victor igår så åkte från Nybro imorse med 08.21 tåget och har haft sista ADHD-testerna på NP-teamet, nu är det bara att invänta resultatet av utredningen! Sen var det utvecklingssamtal på dagis och dom hade bara positiva saker att säga om Viktor! =) Sen efter det har jag haft Lindha och Zombie på besök, alltid lika trevligt! =) Har städat trapphuset nu och slängt i en tvätt.. funderar på att träna lite cross training ikväll, men får se hur det blir! Imorgon är det köket som gäller i skolan, vi ska tillaga rätter av lamm, det ska bli mycket intressant, aldrig gjort det förut. Sen måste jag ta tåget hem tidigare för jag har en läkartid på valnötsträdet.. Ska se film ikväll också tänkte jag, har fått hem två nya filmer från Lovefilm.se idag! Bårhuset och Psychosis heter dom, hoppas dom är bra. =)

Ha det bra allihopa!! Det ska jag ha.

No comments:

Post a Comment