24 October, 2011

Kalaset!

Lite bilder från mitt kalas, blev bara på Viktors lilla syssling Caspian som är exakt ett år yngre. :) Maten blev jättelyckad, tack för hjälpen kära lillasyster! :) Hade aldrig hunnit om hon inte varit hos mig! Idag mår jag lite bättre och ska snart ta en dusch och sen städa och baka baguetter. I eftermiddag hämtar jag Viktor på dagis och sen kommer Victor hit och sover här, första gången han träffar Viktor, hoppas det går bra. :) Ska till Lindha sen med och hälsa på och hämta min cykel som stått där sen i förra veckan, haha! Lat man är! Har vunnit i två tävlingar med, men lägger upp ett enskilt inlägg om det nu efter detta. :)

Ha en bra dag, här kommer bilderna:

Min födelsedagspresent från lillasyster Felicia:


Viktors fina syssling Caspian:


2 comments:

  1. Nu ska jag snart dra mig baklänges
    Gonatt och sov gott

    ReplyDelete