25 March, 2011

Dumma...

Åh.. får inte pengar förräns på måndag såg jag nu på försäkringskassans hemsida och ännu värre jag får bara 2500 kr... vet inte hur jag ska kunna betala alla räkningar :( Sambon hade en inte så rolig räkning från sjukhuset.. men det får vi nog tillbaka från försäkringen sen, men ändå.. det är ju nu den ska betalas. Bläää.. i värsta fall om inte pengarna räcker till alla räkningar får jag be honom sätta in lite till på mitt kort...kan inte ens fylla på mobilen denna månaden.. fyfan vad det suger!!!! Detta var väll ett roligt pip och gnäll inlägg för er att läsa.. haha..

Ha en bra dag, hej svejs :D

3 comments:

  1. ja jag vet hur det där är när man inte får pengar så det räcker =(

    ReplyDelete
  2. finns det ingen ångervecka på den där operation att man lämnar tillbaka den återställer din gubbe precis som han var innan operationen?

    ReplyDelete
  3. ja carina det är inge roligt alls :(

    haha jocke, ja det vore något.. nu är det som det är så det går ju inte! ;)

    ReplyDelete