09 January, 2011

Söndagens sysslor!

Jaha ja, har vart uppe sen klockan åtta och tvättat och städat och nu har jag suttit vid datorn en stund. Vi ska ta bussen till Berga klockan 11.48 och hälsa på Bengta (sambons gammelmormor), det ska bli trevligt. Sen efter vi vart där blir det att titta på en lägenhet två hus härifrån, hoppas den är fin och att vi får den isåfall, skulle vara så smidigt att flytta när det är så nära! :) Nähe, ska väl göra mig ordning!!
Lite bilder från igår kväll:

Hamra??


Näe, tugga på hammaren var mycket bättre.


Vår lilla skitunge <3


HEJ SVEJS, ha en bra söndag!! :D

7 comments:

  1. Han är så söt Viktor! =)
    Jag hoppas ni får en fin dag, och att lägenheten blir eran!
    Lycka till och ha en fin söndag du med! Kram

    ReplyDelete
  2. så go han är =)
    håller tummarna för er när de gäller nya legenheten =)

    ReplyDelete
  3. Åh, tack! Ja, han är för härlig :) Tack tack, vi håller tummarna nu med, har tackat ja på erbjudandet men det kan vara fler som gjort det, så får se. Ska dit på tisdag och höra om lite annat med så får se då =) Den var superfin iaf

    ReplyDelete
  4. vet du vad viktor har för storlek på strumpor?
    har ett gäng och lite till jag tänkte skicka men kan han inte ha dom så är de ju onödigt att skicka dom

    ReplyDelete
  5. I lindex storlekar har han 13/15 men han kan även ha 16/18 nu bara att dom är lite stora =)

    ReplyDelete
  6. ja då lär han kunna ha dom strumpor jag har =)

    ReplyDelete