02 January, 2011

Ett nytt år!

Jaha då har ett nytt år påbörjats! Hade en superbra nyårsafton, men var lite seg dagen efter, en del vin och sånt blev det ju allt! Roligt var det! =) Idag har min syster och hennes goa unge Alexander vart här och hälsat på, det var så roligt!!! Synd det inte kunde bli längre tid bara!! Sen har jag och sambon och vår skitunge hälsat på min farmor som ligger på sjukhuset :( Jag och Viktor ska dit imorgon igen och hälsa på igen!! Men nu kommer det nya bilder här.. det är många som inte går att lägga ut på facebook för dom blir vända åt fel håll, märkligt som fan är det, blir tokig!! :( Men här kommer iallafall lite bilder, det är både äldre och från nyårsafton och idag! =)

Alex :)


Min pappa och Viktor :)


Min syster Ketty :)


Jag på nyårsafton :D


En glad liten groda på nyårsafton:


Viktor gillar farfars barn matstol:


Finklädd på nyår =)


Spelar på sitt lilla piano :D


Orkar inte lägga in mer bilder idag, fler en annan dag :D :D

HEJDÅ!!

4 comments:

  1. Tur att man själv hade och har fortfarande lunginflammtion för andra gången på kort tid. själv fick man käka en massa medciner. så man slapp bakfyllan :)

    ReplyDelete
  2. Usch, det låter fan inge vidare :( Själv har jag nu fått en äcklig hosta och har ont i bihålorna!! DET SUGER! Snorig med för den delen

    ReplyDelete
  3. En glad liten parvel =)
    hörde att din pappa är sjuk också nu.
    Tyvärr är de sådana tider =(
    men kul att ketty och Alex han titta förbi er =)

    ReplyDelete
  4. Ja han är en gladfis :D :D
    Ja det var roligt det... usch ja alla är typ sjuka :(

    ReplyDelete