04 January, 2011

Bättre men inte bra!

Jag är bättre idag, men långt ifrån bra. Pallrade mig iväg och köpte nässpray och eftersom natten var hemsk, typ ingen sömn alls så tog jag mig en välförtjänt tupplur när jag kom hem som var helt rinn snuva fri och det var HELT UNDERBART! Så när man vaknade var man lite piggare, dock feber och huvudvärk som fan men ipren stillar det lite. Så nu kan det väl bara bli bättre hoppas jag, hostar inte lika mycket nu har mest ont i halsen liksom. Annars så är jag allmänt irriterad på vissa saker idag, usch hatar folk som skyller allt på sina barn, nuförtiden så sover barnen för lite, barnen tar för mycket tid, barnen förstör förhållanden, det är barnens fel att man är så trött osv osv osv. Hur fan klarar man ens att sitta och säga så utan att skämmas? Näe, jag tål inte såna människor alltså. Självklart är det jobbigt att ha barn, men det vet man innan anser jag! På tal om barn så gnäller Viktor lite nu, så ska gå och se vad som felas honom!

HEJ SVEJS!!

Ps. såg filmen knubbigt regn på sexan ikväll, den var lite roligt, haha!

No comments:

Post a Comment