11 November, 2010

Wiiihooo...

Ska snart sova bara var TVUNGEN att titta till min farm på facebook, jävla farmville man är beroende av det! Jaja, det är inte hela världen som min sambo alltid säger om allting. :) Jaha ja, imorgon ska vi ut och äta på stekhuset med svärmor och hennes sambo, fan så gott och trevligt det ska bli och även kul att klä upp sig lite för en gångs skull. :D Jag gillar att ha finkläder, därför älskar jag högtider!! Har börjat på dom där albumen jag skrev om förut och puuuhh, dom kommer ta tid att göra har lagt ner över en timme ikväll och bara hunnit med framsidor och en sida inuti ett av albumen, jisses och min fantasi är ju inte på topp och har aldrig vart heller för den delen, men jaja det blir fina album i slutändan vill jag tro. :) Jag har inte många julklappar kvar att handla nu faktiskt, SÅ SKÖNT!!! Nähe, läggdax! En bild på Viktor blir det :)



HEJ SVEJS!!

No comments:

Post a Comment