23 November, 2010

Triops Deluxe.

Jaha ja, äggen har inte kläckts ännu, så jag vet inte om något är fel eller inte, men jag avvaktar lite till tänkte jag. Tänkte skriva om den nu ändå så har jag det gjort, för jag kan ju ändå skriva om prylarna som hör till och instruktionen och så.

Triops Deluxe är alltså från: www.coolstuff.se

Jag har fått testa den som julklappstestare, om du vill göra det kan du läsa mer här: http://blogg.coolstuff.se/438/Bloggtestare-av-julklappar-sokes

Triops Deluxe hittar du bland dessa produkter: http://www.coolstuff.se/tag/Julklappar-till-barn

Sakerna jag fick till denna var: Litet akvarium, tillbehör såsom stenar till akvariet, mat och liknande och sen ett förstoringsglas för att se dom små djuren när dom kläcks, instruktions papper.

Akvariet var jättebra och fint, det var lite få dekarations stenar, så det måste man nästan köpa till mer själv tycker jag. Förstoringsglaset är inte bra alls, det blir bara en gnutta större när man tittar genom det och det hjälper inte mycket alls. Instruktionerna är på engelska och det tycker jag är skitsvårt när man inte kan alla ord och så, så om dom fanns på svenska med så skulle det vara mycket bättre. Man får med många ägg som man kan dela upp om man misslyckas första gången och det är ett plus och mat får man mycket också. Man ska ha distillerat vatten och det får man köpa i någon affär, typ coop bygg har det bland annat. Jag får se om mina Triops kläcks och då kan jag ju skriva något mer om dom!!! Kommer skriva om de köttätande växterna om några veckor när dom börjar komma fram, för jag fick ju dom från Coolstuff gratis för att dom hade skickat fel först :)

Hej svejs! Ha en bra dag!

3 comments:

  1. Hmm kanske ska spana in deras blogg =)
    Tanken var ju god med Bella =)
    men ja de blir lika svårt för er som har viktor =)
    Vet inte alls vad jag ska göra.
    I för sig gåpr de väl "´bra" så länge hon inte biter men man vet ju aldrig om hon kan eller kommer känna sig så trängd att hon "måste" försvara sig =(
    men de är ju inge kul att hon ska vara rädd i sitt eget hem =(

    ReplyDelete
  2. saccosäcken är från jysk, eller alla sakerna är där i från =)

    ReplyDelete
  3. Ja gör det, dom har fräna saker :) Usch jobbigt det där med Bella!! Hoppas det kan lösa sig på nått sätt. Okej, jag har inte vart på Jysk på länge nu!! Jag gillade bädd fåtöljen med =)

    ReplyDelete