03 November, 2010

Igår!!

Skrev detta igår, men sen slutade internet fungera SOM VANLIGT.. jaja, här har ni texten från igår kväll iallafall:

Idag har det varit hektiskt.. för det första så hann jag inte träna och det SUGER! För det är först nu som jag är klar med allt för idag och får inte ha löpbandet igång så här sent, blä. Imorgon blir det ett dubbelt så hårt pass bara för det! Jaja, det klarar jag nog av :) Var på banken idag och betalade av en hel del skulder, nu börjar det likna något, har typ bara csn och nått inkassobolag kvar nu. Betalade bland annat allt hos kronofogden idag, så skönt :) Men bara för att folk inte ska tro att jag betalar av det så är det min sambo som är så envis att han betalar!! Om jag en dag får ett jobb så ska jag betala tillbaka till honom (och därmed basta!). Efter det så var vi på lagerhouse och kikade på en äpple telefon, men den kostade tvåhundra så vet inte riktigt om det är värt det, men får fundera lite. Den är ju frän! Sen så åkte sambon till jobbet och jag gick hemåt, var förbi netto och handlade lite julklappar ochnågra leksaker till Viktor i trä, som han gillade jättemycket! Svärmor kom hit senare och vi åkte till citygross och handlade lite.. fick sjömansbiff och clementiner av henne där :) Hon är för snäll!!!! Sen när jag kom hem igen var klockan fem typ och då började internet krångla och det var andra gången idag så jag var vansinnig, imorse krånglade det över en timme, pratade med tele2 men det enda dom säger hela tiden är att man ska starta om modemen, nötter!! jaja, iallafall sen så blev Viktor jättegnällig så städningen tog skitlång tid, men när sambon kom hem och tog hand om han så gick det ganska snabbt och nu är jag som sagt klar med allt för idag och kan koppla av :) Så nu blir det lite facebook och sen kanske skriva nått brev!



Hej svejs!

2 comments:

  1. Vad dumt att ert internet krånglar, har det funkat bättre idag? : ) Telefonen ser läcker ut! Har du funderat mer på om det blir ett köp? Ha en fin torsdag, kram från mig!!

    ReplyDelete
  2. Ja det har fungerat okej sen :) Jag blev så sur så funderade nästan på att säga upp Tele2, hatar när det krånglar. Speciellt när det aldrig gjorde det när vi hade bredbandsbolaget, då ångrar man lite att man bytte liksom! Jag vet fortfarande inte om vi ska köpa telefonen eller inte, är så tveksam. Kram!!!

    ReplyDelete