27 October, 2010

Wow!

Förra inlägget var mitt tvåhundrade inlägg, hipp hipp hurra för mig va bra jag är! eller hur?? ;) Idag har jag och Viktor först somnat på soffan från elva till ett, det var gosigt.. sen har Emma och Micke vart här och hällsat på :) Och efter det så gick vi först till södercentrum och hämtade ett paket från atelje margareta men det fattades broderier som tydligen var slut så har bara tre små tavlor på nalle puh, ior och nasse att göra plus måste köpa ramar till dom, drygt.. jaja.. sen gick vi till Maxi och hämtade ett annat paket som det var julpapper och sånt i och så handlade jag nutrilett, ska köra på bara det två veckor nu tänkte jag. Föresten har ni smakat BILLYS pannkakor?? så jävla goda och inte farligt mycket kalorier i, men det är ju en måltid typ middag men det är fan värt att ta två såna pannkakor istället.. åååå så gott. Nu har jag iallafall fyra olika sorters nutrilett shakes, skogsbär, jordgubb, choklad och blåbär, MUMS dom är så JÄVLA goda ska ni veta! :) Väl hemma så skulle jag dricka lite kaffe och spiller självklart ut allt över hela jävla bordet.. jaja så går det när man alltid är stressad.

CHOWDER!!


HEJ SVEJS!!!!!

No comments:

Post a Comment