30 September, 2010

Jahapp!

Då har man vart i Torsås hela dagen och missat städningen här hemma :( Så imorgon blir det dubbelt så mycket att göra, jag känner mig redan tok stressad, usch. Ska hämta ett paket från H&M imorgon, ska bli intressant för jag minns som vanligt inte vad jag beställt, till Viktor har jag för mig iallafall. Sen ska jag till giraffen och handla lite kläder på Lindex till Viktor imorgon med om jag hinner vill säga, han behöver vantar t.ex det har jag inte ens tänkt på. Fick 500 kr av farmor och farfar :) så snällt!! och så fick jag pannkakor med såklart :) sambon har somnat på soffan sittande med arbetskläder och allt och jag kan inte väcka han så han får väll sova där då, haha. Nu ska jag sova, är helt slut. Ha det bra kära läsare :)

Hej svejs apfejs

No comments:

Post a Comment