28 September, 2010

Fan va jag är bra!

Jag körde ett pass yoga och ett pass löpning, sen lite situps och hopprep efter det. Viktor satt i sin babysitter hela tiden och lekte med dom leksakerna som sitter där, så duktig han är, det är inte ofta han är lugn där i så pass länge. :) Fan va bra jag är, typ bäst. Dock är det jävligt irriterande att hoppa hopprep här när man stöter emot något efter var tjugonde hopp, det finns fan ingenstans i lägenheten där jag kan hoppa ostört, vi bor för litet! dumt! men men, jag försöker ändå. Någon gång i livet ska vi ju faktiskt bo större dessutom, så man får tänka framåt! Jahapp, nu har jag badat Viktor för första gången själv och det gick jättebra men det är lite läskigt när han är intvålad och hal :S sen har jag städat lite och nu är det dags för en stor hög skrynklig tvätt som ska strykas!

Här ser man tydligt att viktor fått mina ögon som blir kines ögon när man skrattar mycket :( Men men, han bryr sig nog inte om det :)


Hej svejs :)

4 comments:

  1. Hej!
    Tack för senast. Det var trevligt som tusan. Hälsa din gubbe med. Jag ska hålla utkik efter whiskyn han ville ha.

    ReplyDelete
  2. Ja det var det och sjukt gott kött som sagt!!!! Jag ska hällsa till han :)

    ReplyDelete