09 February, 2013

Sista dagarna på jobbet!

Japp.. ikväll jobbar jag 15.30-21.15 och imorgon 15.30-20.30 sen blir jag LEDIG.. det ska bli så skönt.. för så ont som jag har, vet jag inte ens hur jag ska klara av de här dagarna nu.. Lite tråkigt att det sista man ska känna om jobbet är ÅH, JAG VILL INTE! 

Ännu tristare att jag varit på övre plan snart en månad och det är där det är tyngst för mig som inte kan böja mig ner, eller sitta på huk och hjälpa någon av med stödstrumpor som exempel. Kan inte andas och svimmar nästan för att magen trycker på. Nä.. det ska bli skönt att inte jobba mer nu, behöver verkligen vila mig innan bebisen kommer!!

Blir inte så mycket bloggande idag, kommer hem sent ikväll med.. bussarna ni vet, suger ju på helgen.

Om vi inte hörs ikväll, så blir det imorgon med andra ord.

Ha en bra lördag!


6 comments:

  1. hoppas du får en bra lördag!

    ReplyDelete
  2. skönt att vara ledig!:)
    söt kisse :)
    sv: tack så mycket!

    ReplyDelete
  3. mysigt med en unge :) braaa att du ska bli mammaledig :)

    ReplyDelete
  4. vad skönt att det är sista nu! du behöver ta igen dig och vila upp dig :).

    sv tack vad snällt sagt av dig <3. Ja man har ju inte kunnat ha en förebild, men man vet ju ändå vad man inte ska göra för man varit med om det :).

    ReplyDelete
  5. Hej!
    Vad skoj att du är med och tävlar.
    Du har helt rätt! Tack för att du var uppmärksam! :] Tiden går för snabbt ibland.. ;)

    ReplyDelete