10 February, 2013

30 frågor.

  1. Vad heter du? Emely Karin Maria Tuväng
  2. Vem fick du dessa frågor av? Jag lånade dem från Ann-Sofie
  3. Hur gammal är du? Jag fyller 27 i oktober.
  4. Är du romantisk? Nej, inte så värst faktiskt.
  5. Hur lång är du? 171 cm.
  6. Vilken ögonfärg har du? Gröna.
  7. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar, mini.
  8. Vilka städer har du bott i? Nybro och Kalmar
  9. Tycker du om kaffe? Ja, med mycket mjölk.
  10. Tycker du om att mysa/kela? Ja, med min son och sambo, annars är jag inte så förtjust i att kramas och så.
  11. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, Lite portugisiska.
  12. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, några gånger. Själv och följt med andra.
  13. Vad har du för ringsignal? Matisyahu - Time of your song.
  14. Vad har du för bakgrundsbild på mobilen? Bild på en glad Viktor. :)
  15. Kan du byta olja på bilen? Nej, jag har inte ens någon bil.
  16. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej, jag har inget körkort.
  17. Vad är det bästa som hänt dig? Att få barn.
  18. Vad är det värsta som hänt dig? Min bästa väns bortgång.
  19. Har du varit med i tidningen? Ja, några gånger.
  20. Har du någon piercing? Bara i öronen nu. Har haft i tungan.
  21. Civilstånd? Förlovad och sambo.
  22. Hur bor du? I en tvåa med veranda och uteplats.
  23. Vilket är ditt drömjobb? Något man kan jobba hemma med som konstnär eller en webshop eller liknande.
  24. Vad har du haft för husdjur? Kanin, hundar, katter, ödlor, iller.
  25. Vad arbetar du med idag? Som vårdbiträde (omsorgsassistent heter det väl nu) på ett äldreboende för dementa.
  26. Kan du åka slalom? Nej.
  27. Vad har du för utbildning? Jag gick Handels- och administrations programmet, verkligen helt fel val. Har aldrig jobbat inom det.
  28. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Mina läppar.
  29. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Mina tår, dom är vikta och konstiga och den bredvid stortån är längre än stortån.
  30. Vem vill du ska svara på dessa frågor? Nathalié, Fröken M, Kerstin, Laura, Johanna Glöm inte återkomma med era länkar här så jag får läsa era svar i era bloggar! Om du vill låna listan så gör gärna det och skriv sen länken i detta inlägg, så jag kan läsa era svar. :)

1 comment:

  1. Men gud vad härligt att ha veranda och uteplats. Vill jag med ha! <3

    ReplyDelete