11 August, 2014

Produkttestare hos Purplebox.

Jag hittade en rolig sida där man kan bli produkttestare för olika bra och ha produkter som heter Purplebox. Jag rekommenderar er att kika in och ansöka om att bli produkttestare du också, det finns flera nya kampanjer att ansöka till. Jag har nu testat 3 olika produkter som jag kort kommer recensera i det här inlägget.

Stegräknare

Jag har använt den här en del och den är helt okej men ingen höjdare dock. Den "klickar" lågt när man går vilket kan vara väldigt störande ibland och den är lite överkänslig mot rörelse och räknar fler steg än man går ibland. Jag går rätt snabbt när jag är stressad och kanske kan det vara därför? Att den är bättre för personer som går långsamma kvällspromenader typ, jag vet inte. Lite roligt är det att kunna se hur många steg man tar på en dag iallafall. :)



Black Head pormask

Dessa har jag använt 2 gånger på en vecka och pormaskarna har inte försvunnit helt men de har blivit märkbart mindre synliga och man blir riktigt mjuk och fin i huden efter att man använt dem. Tummen upp för dessa! :)



Nagellacksborttagare med doften blåbär

Dessa är TOPPENBRA. Jag har inte använt så mycket nagellack eftersom jag inte får ha nagellack på jobbet men ett fåtal gånger har jag hunnit använt dem iallafall. Det behövdes bara två stycken wipes för att få bort nagellacket på båda händer. Jag upplever att mina nagelband blivit mjukare och att dessa känns mer skonsamma än vanligt aceton som jag använt tidigare. Dessutom luktar det gott! Jag fick doften blåbär. :)



Det var de sakerna det. I framtiden om jag får chansen att bli produkttestare hos Purplebox igen så ska jag ta lite mer bilder när jag använder dem och resultat och så. Har inte alls blivit av att jag gjorde det den här gången tyvärr.

No comments:

Post a Comment