04 November, 2013

Nu är jag slut.

Helt slut efter kvällens träningspass. Nu är det lite tuffare pass på Morgonpasset minsann! :)



Jag ska sova nu, ska upp tidigt imorgon då pappa kommer och hämtar oss vid 8, så ska vi lämna Viktor till dagis sen åker vi till farmors och andra släktingars gravar i Torsås och planterar och gör fint, sen hämtar vi Viktor igen 13.30 och åker hem.

Jag trodde inte man kunde bli så här ledsen när en gammal människa dör, man tänker att det skulle kännas mer naturligt men det känns jättejobbigt, min superfarmor skulle ju leva jämt liksom! Jaja, blir skönt att se om farfar lite med, hatar att vi bor en sån bit ifrån, är lite orolig över honom.

Imorgon kväll ska jag försöka uppdatera här mer, har lite bilder på barnen att visa er. Ska även lägga upp nya tävlingar och recensera en underbar jobbtröja som jag testat ett tag nu!

Hoppas ni haft en underbar måndag! Nu säger jag GODNATT!

1 comment:

  1. vad duktig du är, jag får dåligt samvete när jag läser om hur du håller på haha! vill också orka.

    Kram

    ReplyDelete