25 November, 2010

Mer snö.

Jaha idag är det väll ungefär dubbelt så mycket snö som igår, jävla tur att jag inte har något ärende ut idag. Annars hade man väll fan fått ta pulkan till Viktor istället för vagn.. Jag AVSKYR snö för er som inte fattat det. Det är det värsta som finns, om jag var rik skulle jag bara bo i Sverige på sommaren. FYFAN för mörkret och snön, DET SUGER! Jag gnäller lika mycket varje år men i år är det fan värre för nu har jag VAGN JÄVEL också........ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHH!!!! PIP & GNÄLL på mig vill jag lova, cp snö. Synd man inte kan avliva den, då hade jag gjort det för längesen. USCH!! Jaja.. igår var jag och fikade med Emma, det var trevligt =) Imorgon blir det att handla sista julklapparna, sen är jag fattig som satan.



Adjö..

3 comments:

  1. Viktor är också irriterad på snön, det syns ju på bilden.

    ReplyDelete
  2. ja fy fasen hatar snön jag med spesijelt när man ska ut med vangn i de me huuu :( allt bra med er annars?

    Nina du har väl inte glömt koden till min blogg säg till så fall :D

    ReplyDelete
  3. Nä hon är inte så smart :S Åh, jag har glömt va inne på din blogg ju, men nu ska jag det :D

    ReplyDelete