15 October, 2010

Terrorist!

Jag har en grinig terrorist här hemma idag, Viktor heter han. Förmodligen är det nog för sprutorna igår fortfarande, för sån här brukar han aldrig vara. Febern har iallafall gått ner till normal temperatur nu, skönt det. Själv är jag förkyld som fan och har ont i halsen och rinner i ögonen, inte kul alls för sin lilla terrorist måste man ju ta hand om ändå ;) Idag är han riktigt jobbig, men vet ni vad? Jag är inte den som klagar, jag ÄLSKAR honom ändå!! Han har även börjat vakna runt tre tiden på natten igen, men vet ni vad? Jag är inte den som klagar, för jag tycker det är ROLIGT att ha barn. Så det så! Hatar alla som klagar hela tiden, det gör mig riktigt förbannad, visst är det jobbigt ibland men så är det ju att ha barn, det måste man väll ändå vetat om innan? Men men, folk romantiserar allt för mycket som jag sagt förut och så kommer verkligheten som en käftsmäll för dom sen, vilka FÅNAR alltså! :D

Nähe, nu ska jag sätta mig och skriva ett brev till min kära mamma! <3



HEJ SVEJS!

No comments:

Post a Comment