19 July, 2010

Wiiee..

Carina har skickat bilder till mig på mailen från i helgen när dom var här =) Så här kommer några av dom!!

Min farmor :)


Min storebror Jimmy och Viktor :)


Min pappa med kusinerna Viktor och Casper :)


Massa folk!!!


Sen så snodde jag några bilder från Carinas blogg med:

Carina och Casper :)


Min farfar och Casper :)



Idag blir det en lugn hemma dag, så himla skönt. Det enda jag har att göra är att jag ska skicka ett födelsedagskort till mamma för hon fyller år imorgon!!

Hej svejs!

4 comments:

  1. Va du är inte lite fräck du inte.... snor mina bilder från min blogg så där =)
    Fast ja jag får väl bjuda på det =)
    Tack för att jag fick komma och bråka hos er med att duscha och diska =)
    kram på er

    ReplyDelete
  2. Du snor alltid bilder av mej också hörrö du ;) Det var inga problem.. :D KRAM!!!

    ReplyDelete
  3. tjena hej =) jag tycker det är så tråkigt att vi bor så långt i från varan =( ma saknar eran lill kille ju =) man har glömt hur mysigt de verkligen är att mysa med sådan små liv =)
    kram

    ReplyDelete
  4. ja, det är tråkigt tycker jag med :( ja, det är super mysigt verkligen..man får passa på att njuta nu medans han är liten :D

    ReplyDelete